Calm down......

Jag är så jävla förbannad att jag skakar och nästan så upprörd att jag kan börja gråta. En del saker är så jävla orättvisa. Jag älskar dig och du förtjänar inte det här. Du förtjänar bara det bästa.
Jag ligger i sängen och äter kiwi som sagt och kollar på Inside. Lyssnar också på Roxette (H) hah, härligt! Imorgon ska jag börja kolla på samhälls provet eftersom det är ett ganska stort område. Sedan språk prov, eng prov och naturkunskaps prov. Vi ligger verkligen i i skolan nuförtiden.

Nu till Veronica Maggio med hennes nya underbara skiva (H)
Ajöss
Mwa   


Kommentarer
Postat av: Gynning

Trevlig helg! Kram

2009-01-23 @ 12:14:40
URL: http://frokengynning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0