Det är suddigt

En sak som jag själv har undrat över när jag går tillbaks i min blogg och kollar på mina allra första inlägg. Rubrikerna fattar man inte för att dom hör liksom inte till själva inlägget utan det ordet/meningen som fyller upp Rubrik rutan beskriver oftast min dag med jaaa antingen en mening eller ett ord. Så man kan säga att det är ett inlägg, ett väldigt kort inlägg dock. Tsssss

Min kloke far och jag har gått igenom samhälls kunskapen och diskuterar en massa saker i någon timme =) så jag läser på det imorgon bitti eftersom jag är så trött nu. Mums vad ananas hade vart gott nu.....
Jag är verkligen pepp på att dra till Sarah på lördag med de andra tjejerna =D kommer bli skitkul!!!!!!! Men annars så är vardagen grå som tusan. Lämnade ett chock besked till mina vänner imorse på historian. Dom blev lite smått upprörda, men det är skönt att veta vad dom tycker =) Trotts konstigaste och absolut roligaste relationen till Sarah Jonna och Elin så är ni fan bäst!

Värmen är av i hela huset.... Snubbarna kommer hit imorgon och gör klart det sista. Det eldas för fullt i kaminen där uppe men här nere precis under vardagsrummet är det svinkallt. Som värsta nordpolen om man tar av sig morgonrocken. Men det är nice att sova i denna kyla trotts allt.
Imorgon, (detta jävla tjat asså) är det Shakespeare igen....... Vi har egentligen sovmorgon imorgon men det är sagt att alla ska vara där vid tio över åtta. Men vi får varken kompensation för alla timmar vi har gått över och det är trotts allt fredag imorgon. Det är segaste dagen någonsin och det kommer märkas på scenen känner jag på mig. Vi får säkert också sluta tidigare pga provet. Då ska man hem och packa lite grann, mysa med la familia och sedan somna tidigt.

Klockan är nu fem i elva och jag var påväg mot sängen för en timme sen då pappa satte igång med ett intressant samtalsämne så jag råkade stanna kvar. Jag får ont i ryggen av att sitta hängandes över laptopen i sängen, riktigt obehaglig ställning måste jag säga.

Godnatt mina kära vänner, & ni andra, pfff ja ni kan dra åt helvete!
Mwa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0