Det ordnar sig

Idag var det svårt att ta sig upp. Jag visste liksom redan dagen och veckan innan att detta skulle bli en sjuhelvetes dag. Vi skulle ha slutat halv fyra men med alla intensiva lektioner så tar det verkligen ut sin rätt. Man känner sig helt slut i kroppen och ingen direkt matlust.
Väl inne på Kagg, typ tio minuter försenade (vi har typ 6 minuter på oss att ta oss ifrån Stagg till Kagg) till lektionen hittade vi inte salen. Men vi hade inte börjat när vi väl kom! Och inte nog med det, läraren skulle till Orskarshamn så vi slutade kvart över tre. Precis utanför låg ett minnesrum för den tjejen som tog självmord. Jag får en klump i magen alltså.

Inget Shakespeare idag (H) jisses vad skönt! Men imorgon är jag dunder säker på att det är igång igen. Jag längtar tills nästa lov då allt detta är över. Det är så mycket förberedelser och nu har vi en sån där månad då vi har prov i alla ämnen.... Och jag har inte skrivit ner alla provdatum ;S clever!
Jag ska käka middag nu och sedan gosa ner mig med en massa kiwis och datorn = ) Jag har saknat mamma som tusan idag!
 
Mwa





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0