Detta var planerna/planen för idag

Dagens Vill ha: Ett mirakel ifrån ovan
Dagens Händelse: Då jag insåg att jag har svårt att vara själv
Dagens Låt: Lars Winnerbäck - Du gamla fria nord
Dagens Planer:  Kvällens palaner* Hämta de andra täckena så jag inte fryser och sedan sova gott
Dagens Saknad: Jag saknar Emma lite grann faktiskt
Dagens Dummaste: Då företagsekonomin inte var vad vi trodde det skulle vara......
Dagens Behov:  En kudde på historian
Dagens Bästa: Då Sarah och Viiiinis för tredje dagen i rad skrattade åt varandra. Makalöst roligt
Dagens Humör: Trött och enlig Viiiinis lite deppig :P
Dagens förvånade: Att vi ännu en gång har kickat igång detta satans obehagliga FN-rollspel, Sarah Jonna Viiiinis och jag har Syd Afrika. Och jag sitter som förra gången i Klimat utskottet. Denna gången blir det enklare att hitta resolutioner. YEEEEEEEEEEES!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0