Fan

Go kväll =)
Jag är riktigt skoltrött och har inget positivt mer att säga om skolan. Det känns som om jag inte har varit på någon lektion idag :P aja. Hade också företagsekonomi idag =) 80 minuter bara (H) och nästa vecka tisdag så har vi inget företagsekonomi och det innebär sovmorgon YES! Fast nej :S vi ska hålla på med Shakespeare från 8.10 till 18.00 FUCK :O NEJ. Shit jag kom precis på det. Men åååh. Skolan suger ännu hårdare nu ärligt talat.
Elin och jag tog en sväng på stan. Träffade Paul som höll på som vanligt...... Ringde Ellen som berättar att snubbarna som håller på att installerar en ny värmekälla i huset, att värmen är avstängd (?) Hon och jag är tvugna att sova uppe i soffan för att vi inte ska frysa rövarna av oss där nere i våra sovrum. Det är verkligen svinkallt där nere ;S Så vi eldar för fullt nu. Så tack gode gud för att vi har en kamin i vardagsrummet.
Och mmitt samhälls prov som är imorgon. Ajajajajaj. Perhaps i was wrong? Kanske inte ska ta ut lyckan i förskott trotts allt.

Plugg,
Mwa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0