Försovning.....

Jag har försovit mig! Bläää. Lägligt :P fast denna lektion hade vi som tur var inte Shakespeare och därför kan jag pusta ut. Jag hinner inte in med bussen så jag hoppar den här lektionen och åker in efter lunchen. Då kan jag passa på att plugga lite grann =)
Jag förstår inte varför jag ska envisas med att vara uppe så länge om kvällarna. Jag får ändå lida för det dagen efter. Låg och somnade i mammas knä igår så vid halv tolv då jag näst intill hade somnat ryckte hon till och sa att jag skulle lägga mig. Jag var så arg :P för genast började pappa prata och mamma fragade mig vad det var eftersom jag typ fräste. Jag kollade på pappa och sa Du ska jämt prata! Din min är aldrig tyst...... Ååååh

Nähe jag måste gå! Annars hinner jag inte. Ha en bra dag!
Mwa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0