Fruktgalen!

Somnade i soffan och sov säkert i lite mer än en timme. Jag var så trött när jag kom hem. Jag klarar liksom av att gå upp klockan 8 men inte klockan 6. Så jävla segt.
Jag har blivit så jäkla beroende utav frukt. Jag har käkat MINST 8 kiwis kanske minst varannan dag och minst 3 ananas i veckan och en massa passionsfrukter. Det är skit bra! Frukt är fasen mycket godare än godis ;S Om frukt inehöll alla dessa näringsämnen så att man klarar sig på det så hade jag verkligen övervägt att leva på frukt. Det är någonting man aldrig tröttnar på. Så Ellen och jag promenerade ner till affären för att köpa ananas och kiwis. Våran fruktskål svämmar över (H) ser så jäkla äckligt gott ut!!!!!!!!!!!
Snön smälter bort tack vare att det är plusgrader ute. Jag som slog dit när jag skulle till bussen imorse. Snyggt. Men shit, det blåser typ storm här. Åska och storm är inget roligt.

Klockan är tio och jag ska göra mig i ordning för att sova nu =) börjar tio i tio så jag kan gå upp halv åtta. Iiiiiiiiiiiiiiiiih =D LYCKLIG!

Godnatt,
Mwa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0