Hjärnoperation på tven!!!!!!!!!!!!!

Okej skit samma.
Äntligen ett program man kan checka hur det ser ut innuti hjärnan! JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! :D haha äntligen. Det var så länge sen jag såg en hjärnoperation. Dock visar dom inte så ''äckliga'' bilder..... Synd.
Shit, shakespeare går finemang! Lite mycket som är på gång och det är stressigt. Vi spenderar mesta tiden i aulan för att reptera och jag vid datorn..... rätt sugigt.
Hela familjen eller nästan är sjuka. Jag är så rädd för att bli smittad ;S Ellen vart hemma ifrån skolan idag och jag ville inte att hon skulle röra saker som jag skulle komma i kontakt med. Som tex laptopen. Spritat händerna varje gång efter jag rört den. Jag är själv förkyld och det är inte läge för feber eller influensa. Om influensan bryter ut här hemma, jaaa, då flyttar jag fan hem till typ Emma ;O hag verkligen inte tid för att ligga hemma då det är så mycket i skolan. Det låter som om skolan tänker straffa mig om jag inte kommer, men det känns bäst att veta vad som försegår. Jag har trotts allt hand om en grupp. En viktig grupp. Alla måste finnas tillhands!
Nästa vecka blir den säkert jobbigaste veckan i mitt liv. Dagarna blir längre då vi byter schema. Fuck!

Godnatt,
Mwa

Kommentarer
Postat av: Ett litet gubbäckel

Åh smaskens på dig, du var en fin liten flicka, mohaha.



Grattis till hjärnoperationen gulle, kvällen är räddad ;) Kom på lördag, du är VIP-inbjuden ;o



Älskar dig röv <3

2009-01-14 @ 22:50:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0