''I'll be your french maid''

Jag sitter och fryser som en dåre. Det blir liksom aldrig riktigt varmt. Skolan närmar sig och ingen verkar vara så sugen på det. Tycker själv det suger som bara den för då måste jag träffa vissa äckliga idioter. Och sen ska man till kagg också ;S denna terminen har vi att se framemot Shakespeare som tydligen har premiär v.6 och det är så så såååååå mycket jobb som det finns kvar att göra direkt när vi kommer tillbaks. Sedan har vi det engelska FN-rollspelet på våren. Jag hoppas jag inte får något liknande som jag hade förra gången, för Zimbabwe, come on..... Jag satt i utskottet för Miljö och hållbarutveckling. Vad har Zimbabwe att säga om det?

Igår träffade jag Emma.Vi missade bussar och frös dom fejkade nötterna av oss. Åkte sedan hem till Emma på kvällen och åt igen och kollade på film. Egentligen skulle vi på någons födelsedagskalas ;S varken Emma eller jag kände honom eller hur det nu var. Det blev försent helt enkelt för att åka dit. Och mjaaa Emma däckade ganska tidigt.

Mwa

Kommentarer
Postat av: Emma

Du kan vara min franska städerska ;) grrr.



Emma ligger i sing säng, groggy; ''Emelie, kan du skruva ner tvn? Emelie, hallå?! Va fan...'' Ingen Emelie där... ;)



älskar dig min rövkompis

2009-01-05 @ 23:11:47
URL: http://lillma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0