Ingen kommer undan

Det klassiska med onsdagskvällarna..... Jag glider längre och längre ner i soffan och ögonen är knappt öppna. Är tvungen att sudda eftersom jag skriver fel hela tiden. Usch jag stänger mina samhälls böcker för kvällen. Fast det är ingen bra idé eftersom jag slutar halv fyra imorgon..... Nääe klockan är över tio ser jag nu. Never att jag sitter uppe längre :O behöver min sömn eftersom min väckarklocka står på tre minuter över sex. Såg också att vi inte får sovmorgon på fredag eftersom vi ska repetera den där jävla Shakespeare skiten då! Jävla skiiiiiiiiiiiiiiiit. Jag som ville se tisdagens avsnitt utav AA också, hinner man ju inte nu! Nästa vecka blir nog lugnare men då måste jag sätta igång med mitt språk prov och sedan naturkunsakpsprov som är vecka 7. OCH SEDAN ÄR DET LOOOOOOOV! Ska inte ta ut lyckan i förskott....
Sovdax och sedan upp till tråkiga skolan =) projektet Drog och Alkohol i skolan i hm 10 (?) lektioner om jag inte minns fel. Jag tror vi redan vet innebörden utav droger och Alkohol. Men visst, men kan diskutera det. VIlka som dricker det och inte och vilka bakgrunder man har. Men annars så vet nog alla i speciellt min ålder vilka konsekvenser man får utav det. Bara onödig tid. Men visst, om lärarna och politikerna tycker att dom ska slösa bort den 'väderfulla' tiden så Go ahead! But its boring.....................................................................

Godnatt
Mwa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0