Jag tackade precis nej till 500kr

En man kom fram och erbjöd 500 om jag ville ligga med honom. Nej så allvarligt vart det inte. Jag har blivit besatt utav ananas och det är det ända jag äter nuförtiden. Passionsfrukt, kiwi och ananas. MUMS! Mamma skulle åka och köpa frukt så att hon kunde göra juice och jag åt upp min sista ananas imorse till frukost så jag hängde med. På en av kyldiskarna låg det en plånbok med 500kr och ett presentkort. Värdiga som mamma och jag är så lämnade vi in den. Enligt Ellen sen när vi kom hem borde vi ha tagit den..... Det fanns videoövervakning Ellen? pinsamt. Jag sitter i min ensamhet nere i soffan på mitt rum med laptopen i högsta hugg. ABBA spelas högt och ljuvligt ;D ska antagligen ta hit kuddar och en filt till och sjunka ner för att kolla på världens roligast gubbe, jo Mr.Bean. Han suger. Han snackar inte ens. HUr kul är det att lyssna på en gammal gybbe som bara andas och lider av schizofreni? Men vad finns det att kolla på egentligen? Körslaget? Nope! När gränspoliserna England har premiär så blir det soft (H) hahah.
En halvtimmes Mr.Bean framöver. Dags att stänga av ABBA......

Ajöss
Mwa


ps.jag vet att färgen på min text kanske är lite svår att se, speciellt för dom som har laptop tydligen. Emma har klagat som bara den :P (jag ser dock knappt heller vad jag själv har skrivit om jag går in på min blogg sida) jag orkar inte fixa det. Eller det är tråkigt att sitta med de där koderna och försöka klura ut. När jag är på humör för sånt så ska jag fixa det så fort som möjligt. Promise.
Tillbaks till Mr.Bean som jag hoppas SLUTAR ANDAS!!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0