När bästisen alltid blir förlåten med ett hysteriskt skratt ;D

Ellen och jag gjorde pannkakor och var allmänt störda till middagen. En timme sedan då vi var proppmätta sprang hon ner för att grabba tag i laptopen kvickt som tusan och stängde sin dörr. Jag och mamma kollade på tv. Emil ringde mig vid ungefär fem i halv nio. Undrade om jag skulle åka in till stan och äta med honom. Bussarna går bara en gång i timmen på söndagar och röda dagar så det var att bestämma sig fort eller skita i det. Så jag åkte in. Han åt medans jag babblade på. Han fyllde trotts allt år =) så Grattis Emil!
Imorgon är sista dagen för att njuta av lovet. Kommer bli mindre roligt. Men väldigt glad över att det blir en kort vecka. Så på trosdag direkt ska jag gå och byta individuellt val, DIREKT! Men annars så önskar jag en godkväll! OCH Emma, du är ett rövhål xP som la ut den bilden. Min ''bjuder på mig själv tid'' är över :P

Mwa

Kommentarer
Postat av: Emma

HAHAHAHHA du har aldrig haft en ''bjud på dig själv tid'' ;) eller jo, för 100 år sen, håriga aprövhål ;) älskar dig!

2009-01-07 @ 10:43:11
URL: http://lillma.blogg.se/
Postat av: Emma Gynning

Ja jag älskar deras visningar!!



Hoppas allt är bra med dig vännen?

2009-01-07 @ 11:28:39
URL: http://frokengynning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0