När man drömmer mardrömmar

Det blev en lag natt..... ovanligt. Ellen och jag släckte lampan vid typ halv tre. Hon gick in till sig och jag in till mig. Jag ligger och försöker sova då plötsligt alla dessa virus filmer dyker upp i huvudet och jag blir livrädd. Försöker sitta och klura ut någon smart plan på att gömma mig om det skulle komma in någon ''infekterad''. Tar upp mobilen och skriver till Ellen: Kan du inte komma in och sova här inatt?
3 minuter senare hör jag hur dörren knarrar upp och Ellen kommer in. PUH, jag kommer kunna sova inatt. Men nej. Ellen är tydligen sving hungrig och vågar inte gå upp för att hämta en macka så hon ligger i nästan mer än en timme och imiterar Björn Gustavsson och lägger sin arm ur led och hur hungrig hon är. Tio över fyra, ja Då börjar hon bli trött och somnar äntligen. Och som jag hade förutspått så sov vi ganska länge idag också. Jävligt smart! :P

Mwa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0