Ont i halsen!

Min hals har börjat svullna upp och det gör rejält ont. Skit också.
Johanna och jag satt i skolan en timme efter de andra hade slutat desperata över att hitta en lösning över det problemet vi tidigare hade stött på. Det gick inte att spara PhotoShop dokumentet på hennes inlogg och vi behövde ett USB grejsimojs för att kunna lägga över det på mitt inlogg och alla lärarna var på arbetslagsmöte. Skit typiskt. Aja men det gick.
Hade en fin pratstund med mammi medans jag hjälpte till med middagen. Jag pratar ganska mycket...... Pappa kommenterade det. Eller han kommenterar alltid det :P fast på ett roligt sätt.
Jag måste hitta halstabletter nu ;S det gör ont!

Mwa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0