Pömsig

Dagens Vill ha: Fred på jorden men annars mer energi!!!!!!!!!!!
Dagens Händelse: Då vi fick gå tidigare ifrån Företagsekonomin. YES!
Dagens Låt: Abba (H) SOS
Dagens Planer: Klaga, äta, plugga & sova. Appropå plugg...... glömde boken hemma
Dagens Saknad: verkligen ingen
Dagens Dummaste: när jag stod som ett fån på idrotten... kanske
Dagens Behov: kaffe och ett rejält roligt hysteriskt-skrattanfalls-program på tven
Dagens Bästa: Då jag började skratta tills jag grät så less jag var på skolan då jag steg upp klockan sex imorse
Dagens Humör: Klagohumör men måttligt överglad
Dagens förvånade: Då jag insåg att alla dessa lastbilar och maskiner hade lämnat våran trädgård! Men det ser ut som satan nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0