The hills!!!!!!!

Tiden rusade iväg igår kväll och då jag hann inse att alla hade gått och lagt sig och jag satt prktiskt taget och sov så var klockan tre. Hittade som resterande avsnitten utav säsong 4 av The Hills och jag kunde inte sluta kolla. Det händer mycket nu ska jag säga Ellen ;D  bad mamma väcka mig vid tio. Trevliga 7 timmar sömn.....

Haha läste din kommentar Emma, vad menar du då med alla dessa videos på Fejmtv? xP hahah pucko

Nu ska jag äta frukost =) satte på filmen Elf som är så stört bra. Imorgon är det skolan 8.10 inte kul. Fast två dagar och på fredag börjar vi vid tio i tio. Det är ganska lugnt trots allt. Måste börja ta tag i matten nu :P Emma får hjälpa mig. Det är ju du som har bäst tålamod med mig.

Mwa

Detta inlägget skrev jag tidigt tidigt imorse..... publicerades aldrig tydligen. My bad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0