Uppdate!

Dagens Vill ha: Jag är nog inte ensam om att lite helg skulle göra susen! Am i right ;D
Dagens Händelse: Hahah då jag såg min förra klasskamrat sitta stupfull på bussen klockan fem i tre..... Ajajajajaj 
Dagens Låt: Veronica Maggio - Dröm
Dagens Planer: Skola, plugga, plugga, plugga, plugga, äta, plugga, plugga, plugga, sova =D
Dagens Saknad: MAMMA!
Dagens Dummaste: När Viiiinis inte kunde sluta skratta på repetitionen idag xP  
Dagens Behov: 24 timmars sömn, perhaps?
Dagens Bästa: Då vi åkte hiss Viiiinis och jag
Dagens Humör: Bra humör, lite smått irriterad efter att jag somnade när jag kommit hem ifrån skolan. Mammi&Pappi märkte nog det ganska bra.....
Dagens förvånade: Att samhälls provet inte var så svårt och stort som jag trodde..... Det är ganska allmäna frågor om politiken bara. Schysst ;D + att min lillasyster fyller 2 år på tisdag. Jag är hopplös på födelsedagar, verklig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0