Samhälls pluggning

Idag blev det mycket jobb med Shakespeare...... Det börjar verkligen komma igång nu =D och det ser skit bra ut! Gabbe och Viiiinis ska sjunga och shit vad bra och duktiga dom är. Jag var sjuk igår men affischerna kom upp! Finally. Nu har vi dessa jäkla program som måste göras klart tills på måndag och idag gick det inte så fort framåt eftersom vi alltid stöter på en massa problem. Turen har verkligen inte varit på våran sida när vi jobbat med detta projekt eller snarare över det område som jag har hand om.
Sista lektionen var matte och som vanligt fick vi sluta tidigare. Jag ville verkligen bara hem så jag rusade så fort jag bara kunde till bussen efteråt. Det är på håret att jag hinner med bussen och när jag väl kommer på så möter jag en utav min gamla klasskompis ifrån sjuan. Han gick dock i min klass i bara någon månad eftersom han inte pallrade trycket..... I sjuan liksom. Nu går han nog inte överhuvudtaget i skolan..... Verkligen synd. Snarare misslyckat.
Äsh, vissa saker är bara hopplösa, saker man inte kan göra något åt. Ska hämta mina böcker och plugga =) om jag såg rätt så ringer MemmePemme mig om tio minuter. Men vi brukar vara skit dåliga på att lova sånt xP vi brukar lova sånt i kanske en hel vecka innan vi faktiskt plockar upp telefonen och slår telefonnummret. Konstigt det där :P hah

Jag är så trött, måste hinna lära mig något innan jag somnar i soffan.....
Mwa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0