Det är väl klart att jag är smart!

Jag trodde att det skulle bli lugnt att gå upp vid halv åtta men ICKE. Det vart svårare än jag trodde faktiskt xP vid åtta gick jag upp och hann precis med bussen som gick tio över.
Första lektionen är naturkunskap. Det är läraren som vi har klagat på jätte länge. Hennes kunskap når inte ut till oss utan det känns som om hon har en diskussion med väggen. Hennes information når helt enkelt inte fram till oss. Men det är rätt ok faktiskt. Jag menar det är enkla ämnen så man behöver inte läsa på så mycket, och man får bra betyg. Jag är så JÄÄÄÄKLA glad över att våran förra No lärare Jens tjatade på oss att göra si och så och ta upp vissa saker. För dom sitter kvar. Men dock gjorde vi så onödiga saker. Som att löda en gubbe på en bit av trä. Näe jag gillar Jens haha vad ni andra än säger. Han var duktig, trotts sin attityd.
Dom andra tjejerna i klassen skulle iväg och fika efter skolan idag men jag orkade inte. Mötte upp mamma som var i stan och åkte sedan med henne hem. Satt sedan och diskuterade om Israel och Palestina konflikten med min smarte far =)

Mwa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0