Bästa musiken ever!

Jag var så trött imorse att jag näst intill bestämde mig för att hoppa naturkunskapen. Men äh, den lektionen är inte direkt ansträngande så jag pallrade mig iväg till skolan tio över nio.
Något jag hatar med våran skola är att det serveras så sjukt äcklig mat. Seriöst! Det ser ut som om dom har kokat kyckling paprika och annat snusk tillsammans med toa gegga mojs, nice :S Jag blir verkligen äcklad. Varför kan dom inte göra mat som alla äter? Då slipper matpersonalen sätta ut små fina lappar där det står hur många kilo mat vi slänger i veckan. Bara för att vi ska få dåligt samvete. Men ey! Fixa bättre mat. Fixa ÄTBAR mat och inte ko mojja till gegg. Bläääää. Det är vatten sallad och knäckebröd som blir lunch varenda dag.
Inget Shakespeare idag heller (H) chill. Nu sådär runt klockan fem så har jag inga krafter kvar. Ögonen kliar och jag sjunker längre och längre ner i sängen. Sitter och fnissar åt Emmas roliga sms som hon skickar. Allt ifrån kaniner till hatade människor. Näe om jag lägger ifrån mig datorn och sätter på tven så kommer jag somna. Vad ska jag göra? Hmmm. Äh tven och Abba.
Vill ni se min blandade musik smak? Jo allt ifrån gammalt till nytt och från engelska till italienska och svenska =)

Mwa



allowfullscreen="true" width="425" height="344">allowfullscreen="true" width="425" height="344">

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0