Viiiipps!

Det är tufft det där projektet med Shakepseare....... Och det är fucked up svårt då alla bilder försvinner! VIpps sådär bara, precis framför ögonen på oss. Men suck. Tillbaks för att fota igen fast denna gång i studion.
Det luktade förräderi i klassen både i dag och igår :P grupp två (så som vi tolkade det) skulle få sovmorgon medans grupp 1 skulle börja som vanligt tio över åtta med Mona. Vissa var duktiga som jobbade på Shakespeare. Jag tog också dock en lite lite lite lite senare buss. Typ tio minuters mellanrum xP Efter en fortsatt sorglig dag så kändes det skönt när skolan var slut. Så Viiiinis och jag begav oss mot stan och sedan mötte vi upp emma efter ett antal irriterande sms.
Och jag har förstått Ellen, att ända anledningen du läser min blogg är för att kolla så jag inte skriver något dumt om dig. Så att du kan skrika och slå mig efter. Blääää!
Imorgon är det Kagg igen fast sista lektionen =) nästan tre timmars Företagsekonomi, shiiiiiiiiit. DÅ är det tur att Viiiinis är med mig =) hon är verkligen ingen glädjedödare ;D

Mwa


Kommentarer
Postat av: Gynning

Skönt att ha någon som sprider glädje. Kram

2009-01-22 @ 11:02:15
URL: http://frokengynning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0