Dåligt väder

Efter 7 timmars oavbruten sömn skulle jag fortfarande behöva MINST 4 timmar till för att slippa det där onda i huvudet när man inte fått sova så mycket. Om ungefär 2 timmar befinner jag mig antagligen på jobbet med lovisa. Förmiddagspassen är alltid lika härliga när man ska gå hem för det innebär att man bara lämnar över till de andra två som kommer och ska ta eftermiddagspasset. Förra söndagen vart det så att min chef ringde mig klockan tjugo över tolv och bad mig vara inne till 1 men eftersom att det är söndag så går tex inte bussarna som på vanliga vardagar. Det slutade med att jag fick ett mindre snällt telefonsamtal när jag var tre minuter från hamnen. Osis. Jag var bara en kvart försenad. Nu ska jag göra mig iordning i god tid och sedan sitta med ytterkläderna på ute i hallen tills klockan blivit 5. Man vet ju inte OM de skulle ringa!

Mwa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0