Ljuvliga Abba!

Emma och jag vaknade vid 10 imorse av att snorisarna hade det roligt där uppe i vardagsrummet, som vanligt typ. De fungerar som en väckarklocka helt enkelt. Vi insåg att det bara var att somna om eftersom båda skulle upp och jobba vid fem tiden. Lång frukost blev det och jag fick fnatt på min dvd på mitt rum. Jag har nämligen hittat en cd-skiva full med en massa gamla låtar från hm kanske 2005. Låtar som man alltså vart för liten för att lyssna på men som man nu lyssnar sönder. När jag har tråkigt tänder jag en massa ljus och sätter på skivan men just idag när vi hade så tråkigt på morgonen så fungerade inte ljudet på skiten. JUST IDAG!!!!! Det är perfekta skivan måste jag säga, eller iallafall vad jag tycker. Det är alltifrån Michael Jackson till Kent och annat. Min arbetsledare ville ha in mig vid fyra redan så jag flög in till stan så fort jag kunde. En timme senare så började det spöregna och personen som skulle jobba med mig vid fem kom och sa att jag kunde gå hem. Men väl på bussen hem så börjar himlen spricka upp och just nu skiner solen för fullt, så jag undrar hur länge hon kommer klara av att stå där nere...... Veronika Maggio, Lena och Orup är nämligen på Vallen ikväll så hrm, mycket folk lär det bli nere i hamnen iallafall. Aja, jag är hemma och det känns super skönt verkligen! Ledig imorgon och sedan jobb på lördag och söndag. Var faktiskt schysst att ta åt mig några extra pass nästa vecka.

Igår hade jag och Emma riktigt roligt åt att det står på facebook att vi är gifta. Så man och hustru som vi är nu så lever vi upp till våra roller ganska så bra faktiskt. Det är gnäll, bråk, skratt, gråt och allmänt tragiskt och roligt.
Det har nu blivit dax för första måltiden sedan frukosten imorse, det är på högtid min mage kurrar nu! fast måste lyssna färdigt på Abba, det var så längesen nu och jag tror jag håller på att bli besatt utav låtarna återigen..... Ajajaj

Mwa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0