mentalt

Jag har så fruktansvärt ont i min högra hand. JAG HÅLLER PÅ ATT DÖ! Mamma berättade precis att värktabletterna är slut så jag hoppas fan ta mig att jag har egna värktabletter tills imorgon för om jag har såhär ont då, ja då kommer jag att freaking DIE!!!!!
Sprungit lite ärenden och haft möte med mnin chef imorse. Gick och la mig halv två igår natt och gick upp klockan 8 imorse, mjo det känns i huvudet och det känns i benen. Hur klarade jag att vara uppe så sent när skolan var igång? Puh. AAAAAAAAJ min hand :'(
Jag måste verkligen komma i säng snart, fast egentligen kan jag sova bort dagen imorgon eftersom jag inte börjar förns klockan 5.

Godnatt och sov så gott
Mwa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0