Allt är klappat och klart!

Ingen vidare update här inte.....
Jag har försökt sova så länge som jag kunnat idag eftersom jag ska jobba och stå upp 7 timmar i sträck. I torsdags gick det ju nämligen inte så bra :P efter 45 minuter tyckte jag att det var dax att sluta men då vart klockan bara kvart i fem och det var nästan ytterligare 6 timmar kvar. Verkligen ingen mening med att stirra på klockan!
Igår blev det fastställt att Emma och jag drar till Sthlm den 13-15 juli. Alltså kommer jag att vara borta den 10-15 juli eftersom att jag åker till Danmark där emellan. Jag längtar såååå till Sthlm nu och att få åka med Emma också! Personen som man har allra allra allra mest roligast med.

Nähe det börjar bli dax att göra sig iordning för jobbet nu. Jag är inte så på idag eftersom att det är ganska fint väder OCH så att det är lördag. Undrar om det kommer bli extra mycket folk och extra mycket spring :P vi får se! Jag vet bara att när jag kommer hem så kommer jag somna gott, det är fördelen med att sluta sent. Skitungen Emma svarar heller inte på sin mobil..... SÅ SVARA SNARAST!

Mwa

Kommentarer
Postat av: emma röehöl

DET KOMMER BLI FEEEEEEETT!!!!!

2009-06-28 @ 22:40:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0