Ingen repris, NO!

Midsommarn sög. Jo den sög riktigt hårt. Det blev så drygt i slutet att jag verkligen inte ville stanna kvar. Men detta visste jag såklart redan innan. Kvällen slutade med mord, ont i halsen och förföljelse. Snacka om tummen upp! Förberedlserna har vart skit roliga, det lilla charmtrollet som satt och sjöng håkan hellström för mig inatt då jag mådde som värst, resan hem med en massa gyllene tider musik, bandet vilket jag stört älskar!
Nu ska jag skriva ett fint litet sms till min käre kompis Emma som hjälpte till att lyfta upp kvällen igår, ÄVEN hennes idiothet att locka fram den äckliga gubben...... :P livrädd

Ha det gott!
Mwa

Kommentarer
Postat av: Emma

Nej nej kvällen sög inte helt! :)

Och det är mig gubben kommer förfölja, dyker han upp på jobbet idag blir jag rädd... :O

2009-06-20 @ 14:43:49
URL: http://unblessed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0