Midsommar på Öland

Vädret har vart lite sisådär på sistone men idag hoppas jag på att det håller sig! hela dagen ut tack......
Idag är det planerat att vi ska åka till Öland och fira midsommar, vilket jag inte är så sugen på efter allt skit som händer där uppe. Men men, vad gör man inte när alla drar upp dit? Det blir vad man gör det till. Det fina citatet har Emma bankat in i huvudet. Fan om det börjar regna!!!!! De flesta åkte dit i uhm går och i förrgår och de som inte ska övernatta åker dit runt 12-1 tiden idag, Emma och jag åker runt halv tre :P Jag är nog mer för traditionella midsommrar. Jordgubbar, sill och potatis dukat upp på ett långbord med familj och släkt. Det är då det är som bäst!
Men nu måste jag börja röra på mig, klockan är straxt 12 och jag ska möta upp Emma hm kommer inte ihåg.

Ha en glad midsommar! =)
Mwa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0