'Min egen servitris'

Rapporten som jag kämpade med i 4 timmar igår lämnades in på rättning och så fick jag tillbaks den redan idag, imorse rättare sagt :P snabbt jobbat. Det såg helt okej ut :P analys läxan som skulle in i samhälle idag blev också bättre än vad jag trodde att det skulle bli. Andra dagen i rad jag har vat tvungen att sitta över i skolan, ajajaj säger jag bara. Efter att magen hade skrikit efter mat i nästan två timmar så sket jag i allt och åkte hem. Somnade en timme och nu ska jag plugga. Äh, vi får se hur det egentligen blir med den saken. Ska väl iallafall försöka!
Nästa vecka blir det festande och såklart avslutning! Dregglar så mycket som jag längtar. Jag längtar efter att få slippa öppna den tunga dörren in till korridoren och släntra fram till skåpet med telefonen i örat med en trött Emma. Eftersom. Emma dök upp här nu helt plötsligt så lägger jag upp hennes och min nationalsång!


 

Ha det bra! Hoppas det blir sol imorgon. Har frusit som en dåre i skolan idag.
Mwa

Kommentarer
Postat av: Emma

ÄLSKADE LASSE STEFANZ OCH PEPPELINOS BAR, FÖR ALLTID I VÅRA OFRÄLSTA HJÄRTAN EMELIE!

2009-06-05 @ 00:12:18
URL: http://unblessed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0