Piece of cake.....

Lite sovmorgon imorse, vaknade vid 8. Käka frukost och sedan 40 minuter The Hills. Det sista avsnittet för säsongen! :'( lite tråkigt. Nu sitter jag i vardagsrummet och skriver på rapporten som ska vara inlämnad för rättning idag. Skrev ett mail till min svenska lärare

Hej! Jag sitter hemma idag och skriver på rapporten som ska vara inlämnad för rättning idag.

fick svar tillbaks;    Ska bli kul att få läsa dina tankar!

Sånt där gör mig riktigt seriöst nervös. Jag har ganska mycket klart och det måste vara klart tills innan 5 idag. Jag hoppas oinderligt mycket att jag hinner, annars kommer jag skämmas som tusan. Alla andra har ju hunnit klart så varför skulle inte jag bli det :P
Förhoppningsvis kommer Emma hit också så tar vi bussen tillsammans in till Fredrikskans för den där jäddrans tråkiga Triaden som ska hållas. Det är alltså en friidrotts-tävling mellan de stor skolorna Stagg, Kagg och Jenny. Ska man sitta på den där fall färdiga arénan och frysa ihjäl? Det kommer bli skitskojigt!!!!!! Nä nu måste jag få den här dumma rapporten klar. Har ganska mycket saker kvar att göra innan jag kan ta sommarlov nästa vecka och det vore super skönt om jag kunde få klart allt den här veckan åtminstone. Men det blir piece of cake........ hrm.

Mwa


och fyyyyyyyyy vad det spöregnar!!!!!!! Vad hände med sommaren? kul för 3orna som tar studenten he he he

Kommentarer
Postat av: Gjördi

Tack för idag älsklingen :)

2009-06-03 @ 22:16:42
URL: http://unblessed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0