Säderling vs. Federer again

Jag är hel nöjd än så länge med min sommar faktiskt. Eller snarare sommaren, vintern och hösten! Jag längtar till Danmark och till Sthlm och sen förhoppningsvis till Sthlm i vinter för att kolla på Eros. Det hade vart mega coolt och jag tror nog allt det blir av :P ANNARS åker jag och Emma upp själva igen!
Jag är mästare på att missförstå saker, det är jag verkligen. Som idag när jag åkte in och skulle jobba och efter 2 timmar så skulle jag egentligen inte har jobbat. Äh, mitt huvud har gått i ide och det är inget jag kan hjälpa.
Emma och jag är nogårlunda fans av Erik Hassle och om en månad får vi äntligen se honom. Äh det finns inte så mycket att säga tycker jag. Ska fortsätta kolla på Wimbledon, Federer och Söderling spelar och om jag ser rätt på tven så står det 2-0 till Federer.... Söderling är guldvärd även om han skulle förlora. Han kom ju trotts allt till finalen i Franska öppna mot Federer. Det är Söderlings servar som är ett stort +. Federer spelar som vilken annan tennisspelare idag tycker jag.

Sommaren är igång och det är varmt varmt och återigen varmt ute. Har inte fått så mycket färg eftersom man står innomhus och jobbar.
Mwa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0