slapp dag

Shit vilken tur att jag tog jeans imorse! Visst det var lagom  varmt när jag skulle till skolan men när jag skulle hem :P jisses vad det blåste och vad jag frööös! Jag frös liksom igår i skolan och då vart de hm typ 25 grader utomhus.
Jag försov mig också imorse :P vaknade klockan åtta och jag började skolan tio över. Jag tog det ganska lugnt tills Emma ringde och som senare dök upp. Två timmar försenad till skolan..... :P men äh, det var individuellt arbete. Känner ingen ångest!
Rusade hem och möttes av min morbror sittandes med familjen i köket. Det var inte igår säger jag! Skit roligt att snacka lite med honom och höra hur han mår. Imorgon ska den 'omtalade' rapporten vara inlämnad för rättning och jag som många andra i klassen har knappt börjat. Denna rapport är väldigt betygsgrundande säger våran lärare så det är väl bara att bita ihop och anstränga sig så hårt man kan nu de sista dagarna. Men hur lätt är det egentligen :P jag är trött som en sengångare och somnar så fort jag sätter eller lägger mig ned :P lite tant varning där va?

pluggdax,

Mwa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0