Solen skiner, men hur länge undrar jag

Ännu en kväll som jag vart uppe för länge. Jag kommer inte riktigt ihåg hur mycket den vart men halv tre minst! Vaknade för en halvtimme sen av att Emma ringde och jisses vad min hals gör ont. Det är värre än igår. När ska skiten ta slut?!?!? Fick ett par sms från en gammal kompis igår också som gjorde mig skit upprörd. Så nu vet alla det :P
Idag är det kalas i stugan (!!!!) wiho, eller vad säger man om saken? Nähe, om man inte ska gå och fixa till detta lockiga ruffs. Eller så kanske man ska gå såhär..... Hm aja.

Bästa låtarna som alltid vid den här tidpunkten på året är Tomas Ledin och Gyllene Tider och självklart Abba, lite små geek där....

Mwa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0