Solning på G

Okej, skit i det för förra inlägget då jag skrev Vi syns när jag börjar skolan igen! Dumt beslut. Det är ju nu jag vill ha mina dagar dokumenterade så att jag kommer ihåg dom! Ibland vet jag inte hur jag tänker......
Imorgon och på måndag skad et bli jätte fint väder och puh, min bränna håller på att flagna bort. Jag brände mig ju sist något enormt. Jag och Ellen låg ute och pressade i 4 timmar UTAN solskyddsfaktor. Får skylla mig själv. Imorgon åker den på!
Tusan vad jag har vart trött. Imorse fick jag äntligen sova hur länge jag ville och hm ja klockan kvart över ett blev det. Hela dagen idag har vart seg Har även efter mina 11 timmars sömn legat och halv sovit på soffan näst intill hela dagen. Ville få med Emma ut ikväll men dummern jobbar, I DONT BLAME YOU HONEY! Vem vill inte tjäna pengar? =) MEN, imorgon solar vi ute på solsängarna, käkar och sedan tar vi oss in till stan. Internet retar upp mig..... Uppkopplingen försvinner hela jävla tiden. Blääää det tar extra lång tid att få upp det här inlägget bara för det!

Ska fortsätta försöka ladda upp inlägget.
Mwa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0