Soooommar!

Tusan vad varmt det har vart idag! Det har verkligen vart sommar idag. Fast dock frös jag i skolan. Det är som om jag är inställd på att när jag kommer till skolan så ska jag frysa.
Imorgon ska jag och Tanja klippa Shakespeare filmen, som om jag inte har annat för mig än att göra det. Aja, jag måste göra det. Annars hatar typ hela klassen mig. Får sms lite då och då, då kompisarna i klassen undrar hur det går med den. Jag fick också panik när jag inte kom på vart jag hade lagt filmen :P smarto. Den låg som tur var i skåpet.
Lektioner är inställda hit och dit så jag hörde med Emma om hon hade lust att ta en runda på stan. Ingen lunch blev det :P utan glass och turkisk peppar. Vi drog sedan hem till mig efter språk provet för att pressa ute i solen på solsängarna och med fika. Emma skulle jobba ikväll så hon drog hem tidigt. Men då hinner jag kanske skriva på svenska rapporten och historian..... Ska nog börja med det nu!

våra solsängar är himlen just nu!!!!!!!!! (H)

Mwa

Kommentarer
Postat av: Emma

ÄLSKADE SOLSÄNGAR <3

2009-06-02 @ 07:55:33
URL: http://unblessed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0