Två tågbiljetter till uhm, vart?

Jag har tagit det lugnt idag. Oh ja det vill jag säga att jag har! Jag har pluggat som en dåre och jag har följt tennis matchen med stor nervositet (även om jag visste att söderling inte hade en chans mot världs 2an i tennis). Det såg ut som om han kunde komma igen men icke. Som förväntat. Men jisses, det är ju inte varje dag en svensk vinner över en världs 1a som Rafael Nadal! Så en vinnare är Robin ändå.
Min sista uppgift, historian som jag har gått runt och dragit på nu i en veckas tid satte jag mig ner med för en stund sen. Min mapp med informationen ligger i skåpet i skolan och inte står den specifika informationen som behövs på internet. Eller i alla fall det jag behöver veta! Jag kanske inte har kollat noggrant? Får försöka en gång till.
Jag ville gärna till Emma men nu när jag bestämt mig för att jag egentligen ville åka till henne så är det aningen försent tycker jag. Emma kommer tillägga att det inte var det.
Jag fick ett oväntat litet meddelande ifrån min tyske kompis Lovis. Han reser som sjutton. Han besökte Sverige i mars, han åkte sedan till Irland, nyss hemkommer ifrån USA och sen ska han iväg till cypern :P vissa har det bara bra!
Jo just det! En rolig incident igår. Jag trillade. Oväntat? Ja. Jag har inte trillat på jätte länge, eller okej då, det har jag. Tagit för långa kliv i trappan. Snubblat över tröskeln OCH jag har faktiskt lyckats slå omkull när jag råkade på något vis få upp en kant utav mattan. Jag har ju alltid trott att jag kommer att dö i någon trappa eftersom jag har hemska minnen därifrån.
Fy sicket tjat det är här hemma just nu!

Vi hörs, antagligen.........
Mwa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0