Seg fredag men med Emma livas den upp

Skolan vart riktigt slapp idag också. Det är ingen mening med att pallra sig dit nu känner jag. Fast nu är det ingen idé, måndag vanliga lektioner men kommer med stor sannorlikhet bara innehålla en massa fika och skit. Usch vad jag är trött på att fika. Brukar stå över den biten när lärarna kommer med glass och skit! Speciellt klockan tio över åtta på morgonen. Då blir jag bara spyfärdig.
Emma och jag tog en sväng på stan i regnet. Köpte en jävla massa glass. Puh. Väl hemma så stormade jag till sängs och sov i några timmar. Fredagar är de dagar då jag är helt slutkörd, brukar märka av den tröttheten redan på torsdags eftermiddagarna.
Från varsitt håll rusade jag och Emma till hennes buss och vi möttes vid den gamla vanliga busskuren vid Wirblads. Satte på Peppelinos bar och dansade och skrek. Sedan hem till MemmePemmePungen för att käka och spela lite monopol. Emma har inte vart sådär trött på väldigt länge som hon vart ikväll. Ja jisses. Kaffe livade upp det lite kanske.
Åkte hem runt elva halv tolv tiden. En HEL buss med studenter som vrålade och skrek och det stank spya och sprit i hela bussen. Det var riktigt nice. Trodde nämligen själv att jag skulle må dåligt där inne.

Dax för lite sömn och fortsatt snack med Emma!
Mwa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0