Äntligen 100% klar!

 Vilket vackert väder det är ute! Solen är skygg, bara moln på himlen och så vräker det ner regn. Kan det bli bättre???? Stackars kagg som tar studenten idag. Fyfan säger jag bara. Sicken otur liksom!
Typ ingen i skolan imorse, ingen i skolan på lunchen. Alla dök upp när vi hade engelska och då skulle vi kolla på Shakespeare filmen. Haha fan vad missnöjd jag vart! Jag kunde knappt hålla kameran stilla. Eller jag rörde på den där pinnen så att kameran förflyttade sig, äh ni fattar.



Hm ojdå :P det tog tydligen 5 timmar för mig att rabbla upp ovanstående skit.
En sak som jag glädjs åt idag är att mitt hår har börjat bli längre :P jo för i vintras så klippte jag mig kort! Och visst, det var kul i ungefär 2 veckor sen ville jag ha tillbaks mitt gamla. Klippa kort tänker jag absolut ALDRIG göra igen. Eller jo ett undantag. Om jag föder tvillingar och irriterar mig på håret då, ja då åker skiten av helt enkelt.
Imorgon är det dax för avslutning och jag är inte alls sugen på det. Om jag fick bestämma så skulle jag inte vilja sätta foten på skolan efter nationaldagen. PUNKT SLUT. Det suger jet balle ungefär. Åååh det är så många kompisar som tar studenten i år och jag dregglar när jag hör deras framtidsplaner. Eller deras planer för hösten. De flesta drar utomlands och börjar jobba och vissa tänker beställa lite sista-minuten-resor. Men jag för nöja mig med att det är två år kvar. Det kommer gå dunder snabbt! Snart är det liksom insparken och kick-off på Öland. Haha fyfan, den där jävla kiff-off skiten på Öland som vi var på förra året. Det var ju extremt hrm intressant och roligt. Jodå.
Jag är nu 100% klar med denna termin och återkommer till skolan i augusti och till bloggen i slutet utav sommaren.

Ha det så bra!
Mwa

Kommentarer
Postat av: Bea

Hoppas din helg har varit bra =)

2009-06-08 @ 23:53:30
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/
Postat av: Leia

Ja fy ja. Lite sol skulle verkligen behövas nu =)

2009-06-10 @ 13:45:22
URL: http://onlyforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0