090503

När man kollar på statistiken så fattar man precis vem det är som har kollat flest gånger på bloggen. Kanske någon som vart bortrest på sistone? mjaaa kan nog vara det. Någon som inte kan släppa mitt alldeles för fina liv. Sorgligt och mjo lite patetiskt. 
Tog en runda på stan med Emma idag eftersom det var så härligt väder (det börjar bli riktigt tjatigt nu med detta härliga väder i den här bloggen känner jag). Det var liksom varmt även fast det blåste som in i sjutton. Vi käkade glass som är ett måste och jag berättade om mitt generösa erbjudande för Emma ;D vilken tur att hon har mig! Shit, världen skulle gå under! hm mja inte riktigt va :P
Pluggat en hel del samhälle idag och det är så tråkigt. Eller i alla fall det ämnet vi läser just nu.

Emma och jag var ju och köpte popcorn för några dagar sen då vi låg ute på solsängarna och snackade en massa. Min lillasyster hade någon vecka innan köpt med sig en massa massa godis hem och jag fick inte smaka for some reason.... När Emma och jag ligger där ute på solsängarna får jag ett fint litet sms där det står om hon får ta en påse men jag skriver nej. Sedan dess har jag knappt träffat henne och hon pratar inte med mig.... Och om jag frågar något snäser hon åt mig. Över en popcorn påse? Det finns större problem än det.

Mwa

Kommentarer
Postat av: Anonym

fin blogg hörru:D



du kanske kan kolla in min blogg oxå,och skiva vad du tycker om den?:)(de är en skvaller blogg)



http://femsmultron.blogg.se

2009-05-03 @ 21:52:42
Postat av: Leia

Hehe, ja, det finns större problem än det. =)



Kramar

2009-05-03 @ 23:21:55
URL: http://onlyforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0