090505

Vaknade imorse och mådde inte särskillt bra tänkte att det var lika bra att stanna hemma än att lida i skolan till tio över fyra. Så jag tänkte ta igen lite plugg idag, sånt som jag har förträngt under terminens gång som verkligen behövs göras nu. Fick värsta paniken när jag skulle somna igår kväll på allt jag har kvar att göra innan jag kan slappna av. Men en hel del ska eller borde jag hinna klart idag =)
Det är jätte många som messar mig men av någon anledning svarar jag inte tillbaks. Hm fråga mig inte varför asså..... Jag svarar bara när Emma messar. Äh aja.
Men jag hade tänkt börja plugga nu! Vädret är skit mysko idag, det är inte alls som igår. Det är mulet och bara 9 grader ute. Tur att jag inte är i skolan då. Det är solen som lyfter upp ens dag nuförtiden!

Mwa


Kommentarer
Postat av: Sofie

nice bild på headern!!

2009-05-05 @ 16:16:21
URL: http://maisan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0