Är det OK att en lärare slarvar bort en elevs prov?

Jag blir förbannad på detta bredband! Tydligen var vi tvugna att byta och nu är det helt kokkobeng. Tappar anslutningen var femte minut.....
Det är lite små trubbel i skolan, en utav mina lärare har slarvat bort ett utav mina prov som läraren inte har kollat på eller betygsatt. Det är helt sjukt :P dock tänker jag inte ta upp kraven han ställde. Är det OK att en lärare slarvar bort en elevs prov? Det händer kanske inte så ofta men när det väl händer så blir man ju ruskigt förbannad och irriterad.
Jonna Sarah viiiinis och jag satt över två timmar i skolan för att få ihop engelska redovisningen som vi ska hålla imorgon.
Har gått runt och fryst som en dåre idag i skolan. Dom har förfan ingen värme där inne, tycker jag då. Så jag går runt med en tjock tröja och fryser ändå. Är det fel på mig?

Mwa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0