CYKEL KAOOOOOS!!!!

Min lillasyster är dum. Jag får inte låna hennes cykel längre. Jag vet inte varför. Mamma var och pumpade sin cykel igår så att jag kunde få använda den om jag skötte att låsa den och det. När jag gick ut imorse, med solbrillorna på, humöret var på topp och det skulle bli så skönt att cykla och få upp flåset så får jag se att mamma har höjt sadeln! Panik! Jag är bara 168 cm medans mamma är hm 175 cm tror jag...... Jag nådde knappt ner till pedalerna och jisses så mycket jobbigare allt blev då.
Inte nog med det. Sadeln var upphöjd och det vart motvind hela jävla biten hem. Jag var så förbannad och skrek ihopp om att liksom någon skulle höra mig och trycka på en knapp så skulle all blåst bara försvinna! Men jag gjorde det! Jag cyklade som en jävla galning. Och i alla nedförsbackar som jag annars hade njutit utav (när det är näst intill vindstilla) då skrek jag. Högt och ljudligt! Jag skulle egentligen ha gått till halv fem i dag men slutade kvart i tre. TÄNK om jad hade cyklat i det vädret vid den tiden.....? Jag hade fan ta mig dumpat mammas cykel i skogen och hämtat den när jag hade haft lust igen. Om det hade blåst lite mer så hade jag lipat. Jag var så hungrig och mina problemfötter värkte som bara den. Usch! Tanken på att jag ska cykla imorgon igen gör ont asså..... Jag känner inte för det! Men jag SKA upp även om jag nästintill står upp när jag cyklar pga sadeln.

Har pluggat samhälle hela dagen och jag klagar inte. Det är roligt att man får lära sig alla dessa begreppen (SOM MIN SUGIGA SO-LÄRARE ALDRIG LÄRDE OSS) så att man kan följa med på ekonominyheterna :P
Om jag inte minns helt total fel så har jag för mig att Jonna räknade ut att det bara är 21 dagar kvar i skolan innan lovet nu. Shit vad det har gått snabbt fast egentligen inte. Det har gått jäkligt långsamt och snart är det höst och ännu två år kvar tills friheten. Det är inte bara att fylla 18 som är kul men att också ta studenten och dra härifrån är det jag mest längtar efter. Att få ta sitt pick och pack och dra vart man vill! Aja, jag ska fortsätta dagdrömma med samhällsboken i händerna.

Förresten imorgon blir det Erik Hassle. Får se om han är något att ha! Tydligen är det Almas syssling. Det visste man inte!

Godnatt nu =) och sov så gott! 

Mwa


     asså om det blåser imorgon igen...... jag ska ha ihjäl någon i sånna fall!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Heyluuu tjejen ;D



Trippade in på din blogg via en kommentar du lämnat hos Kenza... nice design och header du hade, me laaajk!



Kika gärna förbi hos mig också och kommentera något, vad tycker du om förändringen i mitt rum eller hem?



Sköt om dig, kram!

(www.bellesa.blogg.se)

2009-05-09 @ 02:44:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0