Detta jävla samhälle

Med tanke på igår så kan jag väl säga att jag inte har varit så uppåt idag. Önskar att jag inte åkte ner dit och såg allt jag fick se.

Jag pallrade mig upp klockan 6 imorse som vanligt men hann knappt med bussen som gick halv åtta. Stod och väntade i korridoren eftersom ingen hade kommit. Konstigt tänkte jag, det kanske var resursdag? Men precis när klockan slår hm omkring 8 eller fem över så kommer några. Puh, jag hade inte tagit fel datum trotts allt.
Jag hade ju tänkt ta lite bilder idag men nope. De bilderna jag tog idag kom vi fyra överens om att dom skulle hamna i ''minnen'' mappen och inga skulle läggas ut. Så visst!

Ikväll blir det minnesstund för han/hon som dog igår. Det är bara helt ofartbart.
När det händer sånt här så blir jag mer och mer förbannad. Är det inte dax att någon jävel kör näven i bordet och ändrar på det här snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0