Föreläsning...

Vem orkar blogga när det är så grymt fint väder ute???
Härligaste dagen på länge vart i onsdags. Emma och jag åkte in och käkade middag. Dock vart det aningen kyligt framåt kvällen och inte ens värmelampor och en filt hjälpte. Men det var värt det!
Idag är det förövrigt någon ruskigt tråkig föreläsning om alkohol. Jag tror vi fattar innebörden med det va? Tröga politiker...
Eftersom att iallafall jag tycker att man inte får så mycket gjort i skolan så gör jag som nästan alla andra och sitter hemma med svenska arbetet. Så det betyder att jag inte hade vart tvungen att stiga upp halv sju för nnu börjar jag klockan kvart i elva. Osmart.

Mwa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0