God morgon!

God morgon!
Jag snoozade jag vet inte hur många gånger idag, hrm, inget jag vanligtvis brukar göra. Ska in till jobbet runt elva tiden och sedan (hoppas jag) möta upp MemmePemmePungen i stan =)
En riktigt sorglig sak hände precis. Emmas och min australienske kompis skrev och en massa minnen flashar tillbaks just nu. Det är så otroligt sorgligt att jag fortfarande har kontakt med honom trots allt han har gjort. Eller Erkan..... Puh, jag blir äcklad bara av namnet.

Det är minst lika fint väder ute idag så jag ska skynda göra mig iordning och sedan gå ut en sväng innan jag måste sticka.

Ha en jätte trevlig dag (=
Mwa

aaa okej då.... lite dåliga bilder men men....


Kommentarer
Postat av: Emma

underbara bilder! stensö är fantastiskt på sommarn..

2009-05-02 @ 11:39:03
URL: http://unblessed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0