Hoppas det blir soligt nu i helgen!

Jag orkade knappt ta mig ur sängen och det är faktiskt få gånger som det händer när jag ska till skolan. Jag brukar ju vanligtvis vakna och gå upp samma sekund som klockan ringer. Den där hemska signalen som man inte orkar lyssna på, man vill bara skicka klockan rakt i väggen. Jag vart sååå såå såååå nära på att missa bussen imorse och om jag hade gjort det så hade det slutat illa. Jag hade ju prov direkt på morgonen och min lärare hade nog inte vart glad alls!

För övrigt så vart det en ganska intressant debatt i aulan idag. Emmy jag och viiiinis satt och lyssnade hela debatten ut! Direkt när vi kom in så såg man vem som var moderat och vem som var sosse. Haha fyfan vad ful han var. Bakåt slickat hår, den där vidriga stockholms dialekten och slips och skjorta och hela köret. Sossen, ja hon var uppklädd. Rak i ryggen men hon såg ändå inte otrevlig ut, hon var skit trevlig och kände tydligen Emmy. Moderaterna bjöd på druvsocker (?????) men när viiiinis läste på baksidan att det stod MUF la hon genast tilbaks skiten i påsen. Hon försökte ivrigt få mig och Emmy att också lägga tillbaks det.
Imorgon ska vi hem till Sarah och ha myskväll alla fyra. På lördag far vi ut med båten och åker vattenskidor alla fyra igen :P och senare på dan eller på söndagen ska jag träffa Emma. Kommer bli en lugn och rolig helg hoppas jag på :)
Vi måste också fundera ut vad vi ska klä ut oss på staggjakten eller vad det nu heter. Det går upp och ner gällande det. Ena stunden så tycker jag , WOW shit vad kul det kommer att bli. Och i nästa så wooooow ha ha ha så kul det kommer att bli...... (suck).

Oj, är klockan halv sju redan! Nähe ja då ska jag nog kila.
Mwa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0