Jag har hellre en bästis än 100 kompisar.....

Jag har försökt blogga i några timmar nu men har inte lyckats komma in på sidan men nu ser det ut att funka äntligen!
Sova ut den här helgen är väl knappast något man fått göra även om det var den högsta prioriteringen den här helgen. Jag får sätta det högst upp på listan till nästa helg också.
Jag är desperat efter en ny telefon och jag vet precis vilken det är jag ska ha. Men den kommer aldrig in i affärerna!!!!! Jag vill ha efterföljaren. Min nuvarande telefon bara hackar och tydligen hade jag beställt något på mobilen så i fyra månader har dom dragit 100 spänn :P fyfan. Satt i minst 30 min igår i kundtjänst och försökte få tillbaks mina pengar. Men nej, eftersom att det är flera steg man måste gå igenom och att jag knappast hade ''råkat'' beställa denna tjänsten. Då är frågan, Vem fan är det som har beställt den? Av tidigare erfarenheter brukar jag inte knappra in på internet på mobilen så jag förstår inte varför.

Imorgon är det skola och klassen ska på exkursion till Öland, Glömminge (tror jag det var). Ibland undrar jag om jag läser samhälle eller om jag läser natur? Vi spenderar mer tid ute i skogen än vad vi läser samhälle...... Hör det liksom till? Jag tror vi ska gå Ääääääända till Haga park också och det är en jävla bit att gå. Hm undrar om min knasboll till lärare har rört ihop lite namn här, det känns som det. Jag hade också tänkt cykla imorgon som vanligt faktiskt även om vi ska gå en bra bit imorgon. Hoppas bara det inte blir sådan fruktansvärd motvind hem! Då dör jag.

Nu är det middagsdax och jag är vrålhungrig! Har varken käkat lunch eller något annat.
Mwa

puh. det är 19 grader ute! iiiiiiiiiiiiiiiih

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0