Köpenhamn 11 juli

Jag hade fruktansvärt ont i halsen igår och + exkursionen som innebar att vandra på det blåsiga Öland gjorde inte saker bättre. Jag stannade hemma idag för att kunna få bort det här halsonda. Hade fått ett sms utav min morfar runt nio tiden också. Jag brukar inte höra när jag får mess när jag sover och knappt om det ringer. Emma har någon konstig grej för sig att väcka mig typ varenda lördag klockan 9-10 tiden :P antingen är jag sur så att hon ger upp och ber mig ringa tillbaks då jag har vaknat på rätt sida eller så fnissar hon om hon är på bra humör. Men den 11 juli blir det i alla fall att jag åker till Köpenhamn för diverse skit roliga saker som det kommer bjudas på! Jag stört längtar verkligen men lite brister finns dock. Jag åker själv.

Nu ska jag ta det lugnt en stund och sedan plugga =)
Mwa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0