Minnesstunden var jätte fin r.i.p

Jag har varit förkyld sen i mars och nu tydligen har det brutit ut ordentligt. Usch vad ont det gör i halsen och det är helt upp och ner vänt i halsen. Deppig som bara den och har inte lust med något.
Alla samlades och hade en tyst minut. Det var så fint. En massa massa blommor och ljus och bilder och säkert 40-50 människor var där för att visa att de brydde sig. Men eftersom ingen har varit med om något sådant innan så flög det upp kameror som skulle fota alla dessa blommor osv. Kunde man inte ha väntat tills åtminstone nästan alla hade gått?

Eftersom jag tänkte vara hemma imorgon så ska jag plugga hela dagen. Jag tänkte ta hjälp utav min riktigt smarta medie mammi till hjälp så jag hoppas jag kommer få nytta av henne xP näe men glad är man att man har sådana smarta päron som man har! Det underlättar mycket.
Ska ta en kopp kaffe och kolla på tv med mammi en stund.

Mwa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0