Mmmh stressfri dag (H)

Vaknade tidigt imorse. Eller om man kan räkna halv elva tidigt? Det kanske man inte gör :P käkade frukost och gjorde mig iordning för att sedan åka ner till stranden och spela volleyboll och grilla. Det vart skit härligt väder och solen stekte på som bara den!
Emma och jag tog en runda förbi min farmor och farfar för att säga hej. Som alltid blir man erbjuden värsta maten men det blir lite mycket om man säger ja. Man får alltid något avancerat tillagat. Vi tog en typ powerwalk från stensö till stan för att komma med bussen hem till mig. Stannade förbi affären och köpte med oss popcorn också. Det är ett måste när man har Emma på besök ;D vi drog ut solsängarna, filtar, dricka, popcorn och ljus. Där satt vi och skrattade och åt och hade det mysigt ända fram till tio ungefär då det blev way to cold. Man kunde känna hur rösten höll på att försvinna där ute i kylan efter ett tag så det vart bara att gå in.
Jag övertalade mig själv att ta med min ADHD hund ut eftersom jag är rädd för att gå ensam. Pffff fyyyyyyy vilken dum idé. Hon drog och drog och drog hela vägen! Mina fingrar är röda även fast det var 1 timme sen jag var ute med henne.

Näh nu måste jag hoppa in i duschen, jag ska ju in till bistro imorgon på ett litet möte =) ska bli kul att träffa alla! Men mindre kul att dyka upp med det hår jag har just nu...... För pinsamt för att ens visa det. Usch. Mamma tycker jag är löjlig.
Bläääää vad kallt det är! Måste kila.

Godnatt
Mwa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0