Mörkaste och dystraste kvällen på länge

Ellen berättade Dom senaste nyheterna om vad som hade hänt i våran lilla by. Tydligen så hade någon begått självmord och det var en person som alla kände i trakten. Äsh tänkte jag, det är bara någon som sprider något sjukt sms till alla.
Vi möter upp Ellens kompis för att cykla ner till min gamla skola och min systers och hennes nuvarande skola för att se om det verkligen är sant. Jo sant var det. En liten folkmassa på kanske 20 ungdomar, alla kände personen, som stod och kollade på hur dom försökte få ner personen. Det blev som värst när man såg den formade liksäcken läggas upp på en bår in i likbilen. Jag höll på att kräkas och jag skakade något fruktansvärt, jag ville bara därifrån. Det sista man får höra är att någon säger till sin kompis är att - Han/hon var helt blå i ansiktet!

Jag mår dåligt, ledsen, orolig, förskräckt, förvirrad. Jag undrar bara hur personens familj känner sig just nu =( och jag vet jätte många vänner som sörjer just denna minut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0